پاپ آپ چیست و چه کاربردی در سایت دارد؟

آیا می دانید پاپ آپ به چه معناست؟ و از آن چه استفاده ای می شود! 

“پاپ آپ” یک فعل است که به معنای “ناگهان ظاهر شدن” است. همچنین این روش “مناسب” برای مراجعه به پاپ آپ های وب سایت و تبلیغات پاپ آپ است. پاپ آپ معمولاً یک پنجره یا بنری کوچک است که هنگام مرور یک وب سایت در پیش زمینه ظاهر می شود. بسیاری از کارفرمایان هنگام طراحی وب سایت درخواست راه اندازی پاپ را بارها سفارش می دهند. زیرا:

بازدیدکننده وب سایت می تواند با این پنجره تعامل داشته باشد، برای مثال، اگر پاپ آپ حاوی فرم ثبت نام/تماس، دکمه یا پیوند باشد.

 

هدف از طراحی پاپ آپ چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردم، پاپ آپ ها برای کاربران و بازاریابان به طور یکسان ارزش دارند، بنابراین حضور آنها واقعاً یک موقعیت برد- برد است. از دیدگاه کاربر، پنجره‌های بازشو می‌توانند راه آسانی را به شما ارائه دهند.

 

 

مزایا و معایب و طراحی و پیاده سازی پاپ آپ در سایت

عناصر پاپ آپ اغلب در بازاریابی آنلاین و تبلیغات هدفمند استفاده می شوند. آنها هنگامی که به درستی و به مقدار مناسب استفاده می شوند مزایای زیادی را ارائه می دهند. آنها به ویژه در تبلیغات محصول و بخش خدمات و همچنین برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد یک موضوع خاص مفید هستند. 

برای مثال، ثبت‌نام‌های خبرنامه را می‌توان با کمک عناصر پاپ‌آپ تا 50 درصد افزایش داد. با این حال، همیشه باید مطمئن شوید که پاپ آپ خیلی مزاحم نباشد و محتوای آن را با نیازها و علایق فردی کاربران خود تنظیم کنید. در بهترین حالت، پاپ‌آپ‌ها اطلاعات اضافی ارزشمندی را ارائه می‌کنند و در نتیجه به یک عنصر مفید در بازاریابی آنلاین تبدیل می‌شوند.

با این حال، معایبی نیز برای تبلیغات پاپ آپ وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، مشتریان بالقوه ممکن است از تعداد زیاد پنجره ها در یک صفحه و نمایش مکرر تبلیغات آزرده شوند. پوشاندن کل محتوای صفحه با تبلیغات پاپ آپ نیز نتیجه معکوس دارد. 

طراحی پاپ آپ های موفق نیاز به شایستگی، تفکر دقیق و هدف ارائه ارزش واقعی به کاربران دارد. در صورت ارائه، عناصر پاپ آپ می توانند راه موثری برای افزایش رضایت بازدیدکنندگان وب سایت باشند. پیشنهاد میکنیم:

ویدیوی درست کردن پاپ آپ را از دست ندهید!

معرفی 9 تا از بهترین پلاگین پاپ آپ وردپرسی

OptinMonster -1

OptinMonster قدرتمندترین پلاگین پاپ آپ در بازار است.

این یک پلت فرم SaaS نرم افزار به عنوان سرویس است که می توانید به راحتی با وردپرس، ووکامرس، شاپیفای یا هر پلتفرم وب سایتی ادغام کنید.

ادغام با محبوب ترین خدمات ایمیل مارکتینگ را ارائه می دهد. با استفاده از OptinMonster، می‌توانید به راحتی پنجره‌های بازشو از نظر بصری خیره ‌کننده ایجاد کنید و از آن‌ها برای جمع‌آوری ایمیل‌ها ، تبلیغ فروش محصول خود و موارد دیگر استفاده کنید.

این قابلیت به شما امکان می دهد انواع مختلفی از کمپین ها را ایجاد کنید، از جمله پنجره های لایت باکس، تشک های خوش آمدگویی تمام صفحه، جعبه های اسلاید در اسکرول، نوارهای شناور، و موارد دیگر. 

همچنین می توانید تایمرهای شمارش معکوس را به هر کمپین اضافه کنید تا احساس فوریت ایجاد کنید. 

OptinMonst دارای محرک های بازشوی هوشمند مانند scroll-trigger، InactivitySensor، کنترل نمایش زمان بندی شده، گزینه های ایمیل دو مرحله ای بله / خیر و غیره برای نمایش پنجره های بازشو در زمان مناسب است. 

مهمتر از همه، فناوری امضای Exit-Intent به شما این امکان را می دهد که یک کمپین هدفمند را دقیقاً در لحظه ای که بازدیدکنندگان شما در شرف خروج هستند نشان دهید. به این ترتیب می توانید بازدیدکنندگان رها شده را به مشترک تبدیل کنید.

همچنین دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند هدف‌یابی موقعیت جغرافیایی، هدف‌گیری مبتنی بر دستگاه، هدف‌گیری در سطح صفحه و غیره است تا به شما امکان ‌دهد کمپین‌های بازشو هدفمند ایجاد کنید.

پس بطور خلاصه:

1.OptinMonster قدرتمندترین پلاگین پاپ آپ در بازار است.

2.دارای محرک های بازشوی هوشمند است.

3.دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند هدف‌یابی موقعیت جغرافیایی، هدف‌گیری مبتنی بر دستگاه، هدف‌گیری در سطح صفحه و غیره است

 

 

2-  افزونه وردپرس HubSpot

با افزونه وردپرس HubSpot ، می‌توانید به راحتی پاپ‌آپ‌های تولید سرنخ بسازید که مستقیماً به پلتفرم رایگان مدیریت ارتباط با مشتری HubSpot ( CRM ) متصل شوند. در طراحی پنجره‌های بازشو، از سازنده بصری، کشیدن و رها کردن HubSpot استفاده می‌کنید.

علاوه بر سفارش سازی طراحی، می‌توانید تمام فیلدهای فرمی که در پنجره بازشو ظاهر می‌شوند را نیز سفارشی کنید. HubSpot  مجموعه مناسبی از انواع مختلف بازشو، مانند پنجره‌های بازشو مدال، اسلایدها، بنرهای کشویی و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

برای کنترل افرادی که پنجره‌های بازشو شما را می‌بینند، می‌توانید از هدف‌یابی در سطح صفحه و سایر قوانین هدف‌یابی مانند دستگاه یا رفتار بازدیدکننده استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از میان محرک‌های مختلف از جمله زمان در صفحه، عمق اسکرول و قصد خروج انتخاب کنید. پس از اینکه مردم پنجره بازشو شما را ارسال کردند، HubSpot  یک پیام تشکر سفارشی و/یا یک ایمیل بعدی ایجاد می کند. اگر نیاز به ردیابی نرخ تبدیل پنجره‌های بازشو دارید، داده‌های تحلیلی را دقیقاً در داخل آن خواهید یافت.

پس بطور خلاصه:

1.مشتریان مستقیماً به پلتفرم رایگان مدیریت ارتباط با مشتری HubSpot ( CRM ) متصل می شوند.

2.تمام فیلدهای فرمی که در پنجره بازشو ظاهر می‌شوند را می توانید سفارش سازی کنید.

3.می‌توانید از میان محرک‌های مختلف از جمله زمان در صفحه، عمق اسکرول و قصد خروج انتخاب کنید.

 

 

3-  Bloom 

Bloom که توسط Elegant Themes ایجاد شده  است، یکی از پرکاربرد ترین افزونه های پاپ آپ در بازار است. یکی از نقاط قوت بلوم بیش از 100 قالب شگفت انگیز است که برای ایجاد فرم های انتخاب ایمیل در سایت وردپرس شما ارائه می دهد.

می‌توانید از بین ۶ نوع نمایشگر مختلف از جمله پنجره‌های بازشو،fly-in  و فرم‌های انتخاب داخلی انتخاب کنید. همچنین گزینه ای برای قفل کردن محتوای خود در پشت فرم انتخاب وجود دارد.

این به شما امکان می دهد پس از رسیدن خوانندگان به انتهای پست، پس از نظر دادن، پس از خرید و پس از عدم فعالیت، پنجره های بازشو را با استفاده از تاخیر زمان بندی شده راه اندازی کنید.

با این حال، برخی از محرک‌های پیشرفته‌تر مانند خروجی، میله‌های شناور، هدف‌گیری موقعیت جغرافیایی و غیره را ندارد. فقط با خرید یکی از طرح های عضویت Elegant Themes به Bloom دسترسی پیدا می کنید. بنابراین اگر قبلاً عضویت آنها را خریداری کرده اید، می توانید بدون پرداخت اضافی از Bloom استفاده کنید.

پس بطور خلاصه:

1.یکی از نقاط قوت بلوم بیش از 100 قالب شگفت انگیز است.

2.متاسفانه برخی از محرک‌های پیشرفته‌تر مانند خروجی، میله‌های شناور، هدف‌گیری موقعیت جغرافیایی و غیره را ندارد.

3.به شما امکان می‌دهد که پنجره های پاپ آپ خود را زمان بندی کنید.

 

 

4- Thrive Leads

Thrive Leads  یک ابزار بازشو و فهرست سازی وردپرس توسط Thrive Themes است. این ابزار یک راه حل قدرتمند با هزاران ویژگی پیشرفته نیز می باشد. مشابه  OptinMonster، شامل انواع پیشرفته انتخاب گزینه مانند انتخاب دو مرحله ای بله / خیر، قفل محتوا، پوشش پرکننده صفحه، نوار چسبنده و موارد دیگر است.

با این حال، گزینه های هدف گیری و راه اندازی محدودی دارد. این صفحه نمایش پاپ آپ زمان بندی شده، ماشه اسکرول، خروج از قصد، و دسته بندی و برچسب وردپرس را پشتیبانی می کند.

همچنین، Thrive Leads برخی از گزینه‌های هدف‌گیری و راه‌اندازی قدرتمند مانند هدف‌یابی موقعیت جغرافیایی و عدم فعالیت کاربر را شامل نمی‌شود. Thrive Leads تست A/B را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند تا تبدیل‌ها را آزمایش کنید و بهترین فرم انتخاب را انتخاب کنید. علاوه بر همه می توانید آمار و گزارش هایی را پیدا کنید که عملکرد پنجره های بازشو را نشان می دهد.

پس بطور خلاصه:

1.شامل انواع پیشرفته انتخاب گزینه مانند انتخاب دو مرحله ای بله / خیر، قفل محتوا، پوشش پرکننده صفحه، نوار چسبنده و موارد دیگر است.

2.گزینه های هدف گیری و راه اندازی محدودی دارد.

3. این افزونه را وردپرس پشتیبانی میکند.

 

 

 5- OptiMonk

OptiMonk  یکی دیگر از پلتفرم های SaaS برای ایجاد پنجره های بازشو در وب سایت شما است. این به خوبی با وردپرس و همچنین Shopify، BigCommerce، Magento  و دیگر پلتفرم ها کار می کند.

OptiMonk  به شما امکان می دهد فرم های انتخاب را برای اهداف مختلفی مانند جذب مشترکین ایمیل، کاهش رها شدن سبد خرید، تبلیغ پیشنهادات ویژه، جمع آوری بازخورد و موارد دیگر ایجاد کنید. این شامل ویژگی های هوشمند برای نشان دادن پیام مناسب به افراد مناسب در لحظه مناسب است.

این ابزار به شما امکان می دهد پس زمینه بازدیدکنندگان را بررسی کنید و از هدف گذاری در سطح صفحه و هدف گذاری مبتنی بر زمان برای نتایج بهتر استفاده کنید.

با استفاده از OptiMonk، می‌توانید از محرک‌هایی مانند نمایش زمان‌بندی‌شده، نظارت بر پیمایش و کلیک، و تشخیص قصد خروج استفاده کنید. با این حال، فاقد ویژگی های جالب مانند هدف گیری پارامتر URL، دسته بندی وردپرس و هدف گذاری برچسب و موارد دیگر است.

پس بطور خلاصه:

1.Popup Maker بهترین افزونه پاپ آپ رایگان وردپرس است.

2. دارای ویژگی های هوشمند می باشد.

3.این ابزار به شما امکان می دهد پس زمینه بازدیدکنندگان را بررسی کنید.

4.فاقد ویژگی های جالب مانند هدف گیری پارامتر URL، دسته بندی وردپرس و هدف گذاری برچسب و موارد دیگر است.

 

Popup Maker -6

Popup Maker بهترین افزونه پاپ آپ رایگان وردپرس است. این افزونه به طور فعال در بیش از 700000 وب سایت نصب شده است. به علاوه، امتیاز 4.9 از 5 میانگین را از کاربران خود در WordPress.org دریافت کرده است.

این افزونه به شما امکان می‌دهد پنجره‌های بازشو، اسلایدها، فرم‌های مدال و همچنین اعلامیه‌های کوکی اتحادیه اروپا ایجاد کنید. می‌توانید راه‌اندازهای بازشو را با تأخیر زمان‌بندی‌شده و محرک‌های مبتنی بر کلیک را در مسیریابی به موارد منو، دکمه‌ها، نوارهای کناری و غیره تنظیم کنید.

این ابزار فاقد بسیاری از گزینه های هدف گیری و راه اندازی پیشرفته است که در OptinMonster و سایر پلاگین های بالا ارائه شده است. با این حال، می‌توانید با خرید افزونه افزونه پولی آن‌ها، یک ویژگی خروج از قصد دریافت کنید.

از تمام افزونه های اصلی فرم وردپرس مانند WPForms و ابزارهای خبرنامه ایمیل مانند MailChimp  و AWeber  پشتیبانی می کند.

پس بطور خلاصه:

1.این افزونه به شما امکان می‌دهد پنجره‌های بازشو، اسلایدها، فرم‌های مدال و همچنین اعلامیه‌های کوکی اتحادیه اروپا ایجاد کنید.

2.این ابزار فاقد بسیاری از گزینه های هدف گیری و راه اندازی پیشرفته است.

3.از تمام افزونه های اصلی فرم وردپرس مانند WPForms و ابزارهای خبرنامه ایمیل مانند MailChimp  و AWeber  پشتیبانی می کند.

 

 

7- Popup Builder

Popup Builder  یکی دیگر از افزونه های بازشو وردپرس است که به صورت رایگان در دسترس است. بیش از 300000 نصب فعال و 4.8 از 5 ستاره میانگین در WordPress.org دارد.

این افزونه به شما کمک می کند تا پنجره های تبلیغاتی جذابی را در وب سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید. می توانید پیشنهادات، تخفیف ها و انواع دیگر محتوای تبلیغاتی را نشان دهید و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

این افزونه به شما این امکان را می دهد که یک مکان نمایش پنجره بازشو و یک موضوع از بین گزینه های موجود انتخاب کنید. با این افزونه رایگان می‌توانید راه‌اندازهای بازشو را در پیمایش صفحه، کلیک، شناور کردن ماوس و غیره تنظیم کنید.

اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته آن استفاده کنید، باید نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

پس بطور خلاصه:

1.این ابزار به طور رایگان در دسترس می باشد.

2.این افزونه به شما کمک می کند تا پنجره های تبلیغاتی جذابی را در وب سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید.

3. برای استفاده از ویژگی های پیشرفته باید نسخه پریمیوم را خریداری کنید.

 

8– المنتور پرو

Elementor Pro یکی از افزونه های صفحه ساز کشیدن و رها کردن پرکاربرد برای وردپرس است. می توانید از آن برای ساخت صفحات فرود خیره کننده در وب سایت خود استفاده کنید.

این افزونه اکنون دارای یک ابزار قدرتمند پاپ آپ سازنده نیز می باشد. اگر قبلاً از Elementor Pro در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، می‌توانید بدون پرداخت پول اضافی پنجره‌های بازشو دریافت کنید.

با استفاده از Elementor Popup Builder، می‌توانید انواع مختلفی از پنجره‌های بازشو از جمله اشتراک ایمیل، فرم‌های ورود، تبلیغات و بنرهای فروش، تشک خوش‌آمدگویی و غیره ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید از سبک‌های مختلف مانند fly-in، تمام صفحه، نوار راهنما، نوار پایین، اسلاید استفاده کنید. بیش از 100 الگوی بازشو شیک موجود است که به شما امکان می‌دهد به سرعت پنجره‌های بازشو ایجاد کنید.

علاوه بر همه موارد فوق می توانید از بیش از 100 ویجت محتوای Elementor استفاده کنید و پنجره های بازشو نامحدود برای وب سایت خود ایجاد کنید.

پس بطور خلاصه:

1.یکی از افزونه های پرکاربرد وردپرس می باشد.

2. میتوانید به طور رایگان از پاپ آپ آن استفاده کنید.

3. می توانید بیش از 100 ویجت محتوای Elementor استفاده کنید و پنجره های بازشو نامحدود برای وب سایت خود ایجاد کنید.

 

 

9-  آیسگرام

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Icegram  یک افزونه فرم پاپ آپ آسان برای استفاده برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد تا فرم های انتخاب و فراخوانی برای اقدام (CTA) زیبا را در وب سایت خود ایجاد کنید و بازدیدکنندگان را به مشترکین و مشتریان تبدیل کنید.

با استفاده از Icegram، می‌توانید عمدتا از 4 نوع سبک بازشو استفاده کنید: پنجره‌های بازشو جعبه نور، نوارهای اکشن هدر و پاورقی، اعلان‌های نان تست و اسلاید در پیام‌رسان‌ها.

Icegram  چندین گزینه برای نمایش پنجره های بازشو در صفحات، دسته ها یا پست های خاص دارد. این افزونه به شما این امکان را می دهد که فرم های بازشو خود را با ابزارهای خبرنامه ایمیل مانند Constant Contact ، AWeber  و GetResponse  متصل کنید تا لیست ایمیل خود را رشد دهید.

پس بطور خلاصه:

1.یک افزونه فرم پاپ آپ آسان برای استفاده برای وردپرس است.

2. می توانید پنجره‌های بازشو جعبه نور، نوارهای اکشن هدر و پاورقی، اعلان‌های نان تست و اسلاید در پیام‌رسان‌ها استفاده کنید.

3.این افزونه به شما این امکان را می دهد که فرم های بازشو خود را با ابزارهای خبرنامه ایمیل مانند Constant Contact ، AWeber  و GetResponse  متصل کنید

 

نتیجه گیری

در این زمانه با دنیای اینترنت سریع تر پیشرفت کنید و کسب وکارتان را برند کنید. در وب سایت های خود از این پنجره ها در زمان درست و در صفحه درست استفاده کنید تا مخاطبین هدف شما، شما را ببینند. اگر پرسشی دارید که چگونه و یا چه زمانی از پاپ آپ خود استفاده کنید؟ در پاسخ ، مجموعه فرازگامان با چندین سال تجربه میتواند در این زمینه کمک قابل توجهی داشته باشد.برای اینکار می توانید به تیم طراحی سایت در شیراز فرازگامان مراجعه کنید.

پست های بیشتر...

درخواست طراحی وب سایت

پیمایش به بالا