با SEO (سئو)

بازار فروش در دستان شماست!

سئو سایت در شیراز

ما در شرکت فرازگامان شهر راز به همراه چند تیم تخصصی در زمینه ی طراحی سایت، سئو سایت و تدوین فیلم و تهیه محتوای متنی و بصری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم. اگر میخواهید به صورت اصولی وب سایت خود را بر فزار قله های گوگل ببینید کار را به کاردان بسپارید.

شرکت فرازگامان صفر تا صد خدمات سئو وب سایت در شیراز به شما ارائه میدهد.

farazgaman

پرسش و پاسخ خدمات سئو سایت شیراز

هزینه های سئو و بهینه سازی سایت در شرکت فرازگامان شیراز مطابق با خدماتی که در پکیج سئو به شما ارائه می شود محاسبه می شود. همچنین بسته به نوع سایت و زمینه کاری شما خدمات و هزینه های سئو و تولید محتوا متفاوت خواهد بود. ما با ارائه پکیج های مقرون به صرفه هزینه های شما را در تمامی بخش ها از شروع طراحی سایت تا سئو و تولید محتوا کاهش داده ایم.

در جهت کاهش هزینه های بهینه سازی سایت برای گوگل ما دو راه حل به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم:

راه حل اول: استفاده از پکیج های فرازگان

راه حل دوم: آموزش خصوصی سئو مطابق با پروژه شما

استفاده از هر دو روش در دراز مدت مزایا خود را خواهد داشت. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما در تماس باشید.

یک جمله معروف است که می گوید: کمپین ها تمام می شوند اما سئو همچنان می فروشد.

داستان تبلیغات و سئو از آنجا شروع شد که بازاریابی شکل دیجیتال به خود گرفت. کم کم روش های بازاریابی دیجیتال گسترش یافت و وب سایت به یکی از پنجره های پرمخاطب برای نمایش خدمات به مشتری تبدیل شد. لذا در راستای اجرای یک خدمات/ فروش خوب در سایت سئو به میدان آمد. نهایتا سئو تبدیل شد به یکی از کانال های بازاریابی دیجیتال که نسبت به تبلیغات هزینه بسیار کمتری بر دوش کارفرمایان گذاشت. نکته مهم تری که سئو را متمایز کرد و باعث شد تقریبا اکثر کارفرمایان دنیا به صورت دائم یک سئوکار را در مجموعه خود استخدام کنند، اثرگذاری طولانی مدت سئو در فروش و ارائه خدمات بود.

به زبان دیگر سایت ها برای گرفتن رتبه در گوگل (به خصوص صفحه اول) باید مجموعه ای از اقدامات را به طور روتین در سایت اجرا کنند، در نتیجه این زحمات رتبه ای که برای سایت حاصل می شود به راحتی از دست نخواهد رفت و ماندگار خواهد بود. سودآوری بسیار زیادی که در دراز مدت به واسطه اجرای سئو اصولی در سایت به دست آمد آنچنان پایدار و خوب بود که سیل بزرگی از بیزینس ها به سرعت شروع به راه اندازی سایت و سئو خدمات خود کردند.   

با توجه به نکات گفته شده سئو هیچ وقت تمام نمی شود، زیرا یک فرایند است. فرایندها به مرور زمان بهتر و بهتر می‌شوند اما تمام نمی شوند. نتیجه این فرایند به صورت متمرکز سودآوری مالی برای بیزینس خود است.

اگر بخواهیم به صورت اصولی سئو را در سایت خود پیاده سازی کنیم باید از ابتدای طراحی وب سایت، یک سری مباحث مهم را در سایت اجرا کنیم. اینکه چه صفحه ای با چه مشخصاتی طراحی شود، در بنر صفحه اول سایت چه چیزی نوشته شود، فرم دریافت اطلاعات کاربر در کجای صفحه کار شود، در آدرس صفحات چه چیز نوشته شود و غیر همگی به اصول سئو و بهینه سازی سایت بستگی دارد.

به طور خلاصه برای شروع سئو سایت و برای اجرای اصولی آن در سایت باید از همان ابتدای مسیر راه اندازی سایت و قبل از ورود هر گونه محتوا در سایت هدف گذاری و سپس تحقیق کلمات کلیدی انجام شود و استراتژی برای سایت نوشته شود. سئو از اینجا آغاز می شود.

در واقع شما با داشتن استراتژی مسیر خود را می دانید و با هدف به پول رسیدن سایت خود را مدیریت می کنید.

farazgaman

بهینه سازی یا سئو سایت به زبان ساده

سئو مجموعه اقداماتی است که در داخل و خارج از سایت اجرا می‌شود تا نهایتا منجر به شناساندن خدمات ما یا کالای ما در فضای وب به مشتریان شود. نتیجه این امر کسب درآمد از سایت برای ما می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از مطالعه سایر بخش‌های این صفحه ابتدا ویدیو سئو به زبان ساده را ببینید.

farazgaman

خدمات سئو شیراز

خدمات آنالیز وب سایت به طور تخصصی برای کارفرمایانی که از قبل وب سایت داشته‌اند ارائه می‌شود. در این مسیر تمام زاویای سایت شما بررسی خواهد شد، ایرادات و نواقص سایت لیست می‌شود و در نهایت راه حل مناسب جهت رفع نواقص و عیوب موجود در سایت، طی یک جلسه یک ساعته به شما گزارش داده می‌شود. در نهایت شما یک برنامه مدون شده با توجه به وضعیت فعلی وب سایت و بودجه‌تان خواهید داشت. 

برای انجام یک آنالیز دقیق در رابطه با وب سایت، ابتدا باید اهداف اصلی کسب و کارتان را به سئو کار خود توضیح دهید. سپس با توجه به بودجه ای که می خواهید برای وبسایت در نظر بگیرید در کنار اهداف و وضعیت فعلی سایت شما برای شما یک برنامه دقیق چیده می‌شود که بتوانید هدف های خود را گام به گام در وب سایت پیاده سازی کنید.

آنالیز وب سایت در شیراز

نکته مهم در بحث آنالیز وبسایت این است که باید با سئوکار خود صادق باشید و هر آنچه را که می خواهید برای ۴ الی ۵ سال آینده در وبسایت خود پیاده سازی کنید و از آن روش به پول و درآمد برسید به راحتی با سئوکار خود در میان بگذارید. حتی اگر شما با شرایط فعلی بودجه لازم را برای رفع نواقص سایت و پیاده سازی اهداف در سایت نداشته باشید باز هم متخصص سئو به شما راه‌حل‌های جایگزین را ارائه می‌کند. پس تا می توانید از سئوکار خود اطلاعات کسب کنید. 

مطمئن باشید متخصص سئو بهترین راه حل ها را به شما ارائه می کند. 

 

تحقیق کلمات کلیدی به اولین گام در جهت یافتن کلیدواژه‌های مهم و سودآور حوزه کاری شماست. با توجه به تحقیقی که سئوکار در این زمینه انجام می‌دهد، اهداف شما واضح‌تر شده و مسیر شما تا حدودی روشن می‌شود. مرحله وابسته و مهم با تحقیق کلمات کلیدی مرحله بعد یعنی غربالگری کلمات کلیدی است. 

در مسیر تحقیق کلمات کلیدی یا همان کیوورد ریسرچ، شما در ابتدا هدف های اصلی را که می خواهید از طریق وب سایت به سود برسید به سئوکار خود می‌گویید.

سپس متخصص سئو با در نظر گرفتن جنبه های مختلف این اهداف شروع به سرچ در گوگل می کند و تمامی کلید واژه های مهم و مرتبط با هدف شما را پیدا کرده و آنها را لیست می کند.

تحقیق کلمات کلیدی سئو در شیراز

در این مرحله تا حدودی کلیدواژه های اعم و اخص حوزه کاری شما مشخص می شود. ما خدمات مربوط به تحقیق کلمات کلیدی در شیراز را در شرکت فرازگامان شیراز همراه با اصلی ترین نکته های مهم در این روش به شما ارائه می دهیم.

در ابتدا می توانید با دریافت فقط خدمات مربوط به تحقیق کلمات کلیدی متوجه شوید زیر مجموعه ها و مباحثی که فراتر از هدف اصلی شما هستند و یا به هدف شما مرتبط هستند چه چیزهایی می باشند و بعد از آن تصمیم بگیرید که وب سایت خود را راه اندازی کنید و این هدف را در وبسایت پیاده سازی کنید یا خیر!

غربالگری کلمات کلیدی به منزله مشخص شدن اهداف کسب و کار شما به صورت دقیق است. در این فرآیند که به طور میانگین بین 2 الی 5 روز طول می‌کشد، تمامی واژگان کلیدی مرتبط با حوزه کاری و مشتریان بالفعل و بالقوه شما دسته بندی شده و در راستای همین دسته بندی، قالب های مختلف انتشار محتوا، تعداد صفحات سایت شما، زمان انتشار محتوا، تعداد و هرآنچه که باید در مسیر سئو سایت پیاده سازی کنید مشخص می‌شود. نحوه پیاده سازی موارد مشخص شده در غربالگری در تدوین استراتژی سایت به توضیح داده شده است.

بعد از آنکه مرحله تحقیق کلمات کلیدی را کامل کرده و متوجه شدید چه کلماتی و یا چه مباحثی به حوزه کاری شما مرتبط هستند و در وب سایت شما تاثیر گذار هستند، می توانید خدمات غربالگری کلمات کلیدی را از سئو کار خود درخواست کنید.

غربالگری کلمات کلیدی سئو در شیراز

در مرحله غربالگری کلمات کلیدی در واقع مهمترین کلمات سودآور مربوط به کسب و کار شما مشخص می شوند. سپس بر اساس اولویت خود شما و همچنین نیاز بازار و با در نظر گرفتن بودجه فعلی تان، این کلید واژه ها مرتب می شوند تا به ترتیب طبق استراتژی در سایت پیاده سازی شوند.

در نهایت کلید واژه ها در یک جدول منظم ترتیب داده شده و بخش بندی می شوند و موضوعات مختلف مربوط به هدف کلی شما طی غربالگری کلمات کلیدی پیدا میشود.

خدمات غربالگری کلمات کلیدی در واقع یک کار خیلی طولانی و تاثیرگذار در فرآیند سئو وب سایت شما خواهد بود. غربالگری کار ساده‌ای نیست و نیاز به تمرکز بسیار زیاد دارد، نیاز به تحقیق پیشرفته در خصوص کلمات انتخاب شده دارد.

در واقع وقت و انرژی زیادی را از سئوکار طلب می‌کند. در نتیجه اگر که سئو کار به شما مبلغی بیشتر برای غربالگری کلمات کلیدی ارائه می دهد بدانید که این مرحله بسیار حساس است و تقریباً بین ۴ الی ۲۰ روز بسته به حوزه کاری شما می تواند متفاوت باشد.

همانطور که از معنای کلمه استراتژی پیداست، استراتژی وب سایت یعنی مسیر حرکت شمت به سمت هدف!

هدف از تدوین استراتژی سایت، داشتن یک نقشه راه برای استفاده حداکثری از بودجه، انرژی و نیروی انسانی است. در نتیجه شما با داشتن یک استراتژی تدوین شده مختص کسب و کار خودتان می‌توانید با خیالی آسوده در دنیای وب قدم بردارید.

هدف ما از تدوین استراتژی و داشتن استراتژی برای وبسایت این است که بودجه هر کارفرما محدود است، تعداد نیروهای انسانی برای کار روی وبسایت محدود است و از همه مهمتر زمان در حال گذر است و رقبا در حال پیشرفت هستند.

در نتیجه با داشتن یک استراتژی که مسیر حرکت ما را در وبسایت مشخص می کند ما زودتر به هدف خود در وبسایت دست پیدا می کنیم.

بدون داشتن استراتژی در واقع ما در یک مسیر بی نشان و بی تابلو هستیم. بدین معنا که چه جوری هدف مان را در وبسایت پیاده سازی کنیم؟ و یا آیا اگر کاری را که امروز انجام میدهیم فردا در وبسایت به ضرر ما خواهد بود و یا به سود ما؟

تدوین استراتژی سئو در شیراز

در نتیجه بدون داشتن استراتژی هیچ وقت شروع به کار در وب سایت و پیاده سازی و یا هزینه کردن اهدافتان در سایت نکنید. زیرا هزینه و وقت و انرژی شما به هدر می‌رود.

حتی اگر می‌خواهید خودتان شخصا سئو را یاد بگیرید و سئوی وبسایت را خودتان انجام دهید اما مرحله تدوین استراتژی را به یک متخصص استراتژیست سئو بسپارید و از آن الگو بگیرد، سپس استراتژی‌ها یا الگوهای نوشته شده را در سایت خود پیاده سازی کنید.

ما با افتخار برای اولین بار در شیراز در شرکت فرازگامان هوش بر خط راز، با تدوین استراتژی های اصولی مطابق با بودجه و شرایط فعلی بازار کار شما، در این مسیر شما را همراهی می کنیم.

بدین‌ صورت خیالتان راحت خواهد بود که هرگونه وب‌سایتی را که میخواهید پیش ببرید و یا هر هدفی را که دارید، طبق یک برنامه منظم در سایت خود پیاده سازی می کنید.

خدمات سئو فنی در خصوص ایجاد دسترسی بهتر و راحت‌تر ربات‌های گوگل به سایت و محتوا ما است. در این راستا تمامی موارد فنی سایت اعم از: بهینه سازی سرعت سایت، سئو و بهینه سازی کدها و تگ های مهم سایت، فایل robots.txt، سایت مپ و ... برای سایت شما اعمال می‌شود.  

در بحث سئو تکنیکال گزینه هایی مثل رسپانسیو سازی سایت، بهینه کردن سرعت سایت و مواردی از این قبیل بسیار بسیار مهم هستند.

بنا به همین دلیل خدمات فنی سئو یا همان تکنیکال به صورت کاملا تخصصی در شرکت فراگامان شیراز برای تمامی وب سایت های وردپرسی و غیر وردپرسی اعمال می‌شود.

پیاده سازی سئو فنی سایت در شیراز

اگر شما مباحث مربوط به سوی فنی را به خوبی در سایت خود پیاده سازی کنید در واقع به ربات های گوگل فهماندید که چه چیزی در وبسایت خود دارید و در واقع به فهم و درک درست گوگل از وب‌سایت خودتان بسیار کمک کرده اید.

 بدون در نظر گرفتن سئو فنی، وب سایت دچار اختلالات بسیار جدی شده به طوری که اگر شما هزینه های بسیار زیادی در بحث سئوی داخلی و سئوی خارجی هم انجام بدهید، باز هم وب سایت برای گوگل قابل رویت نیست و ممکن است هیچگونه اعتباری نزد گوگل نداشته باشد. در نتیجه کاربران نیز وب سایت شما را نخواهند دید .

با توجه به تخصصی بودن اغلب حوزه های کاری و رقابت شدید در بازار امروز، در راستای عملکرد بهتر می بایست وب سایت رقبای حوزه کاری شما تحلیل شده و شرایطی بهتر از آنچه آنها در سایت خود پیاده سازی کرده‌اند را شما در سایت خود اجرا کنید.

تحلیل رقبا سایت

تحلیل رقبا از آن دسته خدماتی است که شما یک بیزینس بسیار پر رقابت و سخت دارید و رقیب های بسیار قدری سال‌های سال است که در حوزه کاری شما در فضای وب فعالیت می کنند. تحلیل رقبا با توجه به شرایط رقیبان و شرایط فعلی شما انجام می شود. با این مضمون که باید ببینیم رقبای شما اگر به سود رسیده اند با چه روش هایی به سود رسیده اند؟ و چه چیزهایی را در وبسایت خود پیاده سازی کرده اند؟ در نتیجه شما نیز همان روش ها را در سایت خود پیاده سازی کنید و حتی بیشتر از آن را باید در سایت خود بگذارید.

 

خدمات سئو داخلی مربوط به تمامی خدماتی است که ما در فضای خود وب سایت شما انجام می‌دهیم. از انتشار مقالات گرفته تا جایگذاری بخش های مختلف یک صفحه.

خدمات مربوط به سئو داخلی شامل: تیتر بندی تمام صفحات وب سایت و متون، بخش های بولد وبسایت، سئو عکس، ویدیو و یا هر مدیا دیگری که در سایت بارگذاری می‌شود است.

به همراه سئو صفر تا صد هر آنچه که در صفحات مهم مثل صفحه اصلی، صفحه درباره ما و یا هدر و فوتر وبسایت درج می شود.

همچنین تطابق تمامی مواردی که در وبسایت درج میشود با افزونه سئو نصب شده برای وب سایت های وردپرسی. یکی دیگر از مباحث سئو داخلی وبسایت، اسکیما گذاری و یا همان استفاده از زبان نشانه‌گذاری برای فهماندن بهتر وب سایت به گوگل میباشد.

خدمات سئو داخلی سایت در شیراز

مواردی از این دست به همراه لینک سازی داخلی اصولی بین صفحات مرتبط با هم در وبسایت همگی زیر مجموعه خدماتی سئو داخلی میباشد.

در واقع هر کاری که از طریق پنل مدیریت وب سایت شما انجام می‌شود و در وبسایت شما پیاده‌سازی می‌شود مربوط به مبحث سئو داخلی میشود. مباحثی چون تولید محتوا که در واقع بزرگترین بخش سایت می باشد زیر مجموعه سئو داخلی است.  

خدمات سئو خارجی امروز بیشتر در راستای تبلیغات (رپورتاژ آگهی) و بک لینک سازی خارجی می شود. در این راستا پکیج‌هایی را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که بتوانید با هزینه هرچند کم این بخش را نیز در سایت خود پیاده سازی کنید. 

پس از اعمال تمام موارد فوق که توضیح داده شد در وب سایت، باید برای دامنه وب سایت خود اعتبار کسب کنید. این اعتبار از طریق گرفتن بک لینک به دست می‌آید و که یک بخش از سئو خارجی می باشد. در بسیاری از مواقع کارفرمایان این بخش را با بخش بازاریابی با هم اشتباه می گیرند.

خدمات سئو خارجی سایت در شیراز

در صورتی که سئو خارجی یک بخش از کل فرایند سئو می باشد. برای آن که بتوانیم اعتبار خوبی برای وب سایت خود داشته باشیم به طوری که گوگل وب سایت ما را دائماً به کاربران نشان دهد، حتماً حتما باید از طریق سئو خارجی وارد عمل شویم که این فرایند بسیار حساس و سخت است. زیرا از نظر گوگل خرید هر نوع بک لینک جرم محسوب می شود.

farazgaman

اهمیت بهینه سازی و سئو سایت در چیست؟

اصول کار کردن با هر سایتی بر پایه اصول سئو بنا شده است. اهمیت بهینه سازی سایت از آنجا می آید که موتورهای جستجو (گوگل) یک سری الگورتیم ها و قوانین را برای نشان دادن سایت شما به کاربر تعریف کرده اند. در صورتی که شما از قوانین تعریف شده تبعیت نکنید و آن ها را در سایت خود اجرا نکنید، ربات های گوگل نمی توانند سایت شما را به کاربر نشان دهند. در نتیجه سایت شما رتبه ای نمی گیرد و در نتایج نشان داده نمی شود. بهینه سازی برای موتورهای جستجو مثل گوگل یعنی اجرای قوانین حاکم بر الگوریتم های (یا همان ربات های) گوگل. سئو کردن نیز یعنی استفاده از همین قوانین طبق الگوهای ارائه شده. پس شما باید هر آنچه را که در سایت خود منتشر می کنید طبق قوانین موتور جستجوگر باشد.

farazgaman

سئو چگونه به افزایش بازدید و یا افزایش فروش سایت کمک می‌کند؟

از آنجایی که ماهیت کار سئو انطباق محتواهای منتشر شده در سایت در راستای قوانین و الگورتیم های گوگل است، یعنی در واقع شما زبان ارائه اطلاعات به کاربر را از طریق گوگل در سایت خود اجرا می کنید. در نتیجه وقتی این زبان را بدانید در واقع به افزایش بازدید و فروش در سایت خود کمک کرده اید.

چجوری سایت‌مان را برای یک شهر خاص مثل شهر شیراز سئو کنیم؟

وقتی حرف از فروش یا ارائه خدمات در یک منطقه جغرافیایی محدود مثل یک شهر می شود، باید بر روی مبحث سئو کوکال (سئو محلی) تاکید کرد. سئوکار استراتژی یا همان مسیر سئو سایت شما را طبق یک منطقه جغرافیایی خاص در سایت پیاده‌سازی می کند. حال استراتژی سئو چیست؟

farazgaman

استراتژی سئو وب سایت چیست؟

منظور از تدوین  استراتژی سئو برای سایت در واقع همان نقشه مسیر حرکت شما در فضای وب است. اینکه شما اهداف تان را به صورت مدون شده و مرتب طبق یک برنامه ریزی اصولی در سایت پیاده‌سازی کنید تا به نتایج دلخواه برسید. همه این موارد را متخصص استراتژیست سئو برای شما فراهم می کند.

farazgaman

فرم درخواست خدمات سئو در شیراز

پیمایش به بالا