طراحی سایت در شیراز

مجموعه فرازگامان به سوالات شما در خصوص راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی پاسخ داده است

farazgaman

جهت سهولت در سفارش طراحی وب سایت فرم زیر را تکمیل فرمایید

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برای درخواست طراحی یک وب سایت بایستی کلیات وب سایت مورد نظرتان و میزان اطلاعات بخش های مورد نیاز طراحی ، شامل دسته بندی ها ، مطالب ، تصاویر ، فرم ها ،  آیتم ها و امکانات مورد نیاز  وب سایت  را به تیم طراحی فرازگامان اطلاع دهید. تا مشاورین ما پس از برسی اولیه مدت زمان و هزینه های اجرای کار را به شما اطلاع دهند .هچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه تخمین قیمت از طریق فرم درخواست طراحی وب سایت های متداول هزینه های  طراحی را تخمین بزنید .

برای سفارش طراحی وب سایت میتوانید از راه های ارتباطی مختلفی که در سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته سفارشتان را ثبت نمایید، کارشناسان فرازگامان پس از بررسی و دریافت جزئییات طرح شما، قیمت و مدت زمان اجرا را مشخص کرده و قرارداد اولیه را تنظیم میکنند.

پس از دریافت و امضا قرارداد نیز متعهدیم که تا هر وقت که پروژه درحال طراحی باشد یا پشتیبانی پروژه بر عهده ما باشد، شما را از مراحل پیشرفت کار مطلع و پاسخگوی شما باشیم.

در ابتدا آنالیز پروژه توسط تیم ما انجام و راهکارهای پیشنهادی برای اجرای بهینه ی وب سایت مطرح میگردد و همچنین برای خرید هاست و دامنه ی مناسب به شما مشاوره داده میشود.

در این راهکارها نه تنها بایستی هزینه های مالی و زمانی بلکه آینده ی وب سایت شامل مباحث سئو ، امنیت ، به روز رسانی و پیشرفت وب سایت، همگام با متدهای روز دنیای طراحی وب سایت لحاظ گردد.

در گام بعد قرارداد اولیه تنظیم و با تعامل در موارد مخلف همچون نحوه پرداخت و مدت زمان و شیوه ی اجرا به تایید طرفین رسیده و قرارداد اصلی منعقد میگردد.

پس از خرید هاست و دامنه، مراحل اجرای پروژه توسط تیم فرازگامان آغاز و با طراحی اولیه گرافیک و آنالیز و ارائه ی راهکارهای سئوی حین طراحی، کار وارد فاز اجرایی میگردد.
لازم به ذکر است در این مرحله کارفرما بایستی اطلاعات مورد نیاز طراح را در اسرع وقت و طبق روال قرارداد به موقع تحویل ما دهد بتوانیم در موعد مقرر پروژه را تحویل دهیم.
در مرحله بعد مهندسین برنامه نویسی واردعمل شده و طرح را با توجه به خواسته های گرافیست و تیم سئو به مرحله اجرا میرسانند.

سپس برای تحویل اولیه کار با شما تماس میگیریم و پس از نهایی کردن کار وارد فاز تحویل و آموزش کار با سایت میشویم.
پشتیانی وب سایت نیز همواره در اسرع وقت و تا زمانیکه قرارداد پشتیبانی پابرجا باشد ارائه خواهد شد.

از آنجاییکه هیچ گاه دو وب سایت از لحاظ محتوی و عملکرد و چیدمان شبیه هم نیستند پس نمیتوان بصورت قطعی در این باره اظهار نظر کرد اما با توجه به موارد مشابه در سفارشات شما عزیزان، تیم ما پس از بررسی به ارائه فرم هزینه طراحی وب سایت های متداول کرده تا بتوانید به تخمین قیمت اولیه سفارش خود بپردازید.

اما لازم به ذکر است این تخمین در بعضی موارد حداکثر هزینه ها را مشمول میگردد، پس شما عزیزان با یک تماس ساده میتوانید از هزینه های دقیق سایت خود مطلع شده و تخفیف های ویژه ی ما دریافت نمایید.

در نگاه اول، هیچ فرقی نمیکند که شما از کدام زبان برنامه نویسی برای طراحی وب سایتتان بهره میبرید چون آنچه که مخاطب شما در خروجی کار مشاهده میکند صرفا کدهای HTML و CSS و عملیات جاوا اسکریپت است.
اما زبانهای سمت سرور (برنامه نویسی بک اند) میتواند توسط برنامه نویسان PHP یا ASP یا پایتون و سایر زبانهای شناخته شده و معتبر صورت پذیرفته و برای سایت شما پیشنهاد گردد.
نکته قابل تامل برای کارفرما در این بحث، آینده نگری برای پروژه خود است.

از آنجاییکه همه به خوبی میدانیم آینده یک وب سایت به تکامل و تعامل آن با سایر وب سایت ها و وب اپلیکیشن ها، مبتنی بر متدهای روز جهان است و از آنجاییکه اکثر سیستم های مدیریت محتوای برتر جهان همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره با زبان PHP برنامه نویسی شده اند و همچنین در بحث اپلیکیشن نویسی جاوا برای اندروید نیز پشتیبانی از کدهای PHP راحت تر صورت میپذیرد، لذا چندی پیش نیز گوگل رسما اعلام کرد که این زبان برترین زبان برنامه نویسی سمت سرور برای طراحی وب سایت می باشد که قطعا این موضوع نشات گرفته از آینده نگری این شرکت در اجرای پروژه های آتی خود با این زبان اوپن سورس دارد.

مجموعه فرازگامان سال‌ها است در زمینه‌های مختلفی به طراحی وب سایت می‌پردازد که از جمله آنها می‌توان به حوزه‌های حسابداری، املاک، حقوقی، خدماتی، شرکتی، تبلیغاتی، تجاری، آموزشی، تجارت الکترونیک، بیمه، پوشاک، پزشکی، روانشناسی، خبری، ورزشی، سلامت، فروشگاهی، سازمانی، گردشگری و سایر مشاغل اشاره کرد.

بله مجموعه فرازگامان انواع وب سایت‌ها را به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، هندی، چینی، کره ای، ژاپنی و سایر زبان‌های بین المللی طراحی می‌کند. همچنین ترجمه وب سایت‌ها به صورت راست چین و چپ چین در سه حالت‌: ترجمه همزمان، ترجمه وابسته به صفحات و ترجمه مجزای وب‌ سایت، صورت می‌پذیرد.

بسته به نوع درخواست، طراحی و اجرای خدمات در سایت و حوزه فعالیت کار فرما مدت زمان لازم جهت طراحی وب سایت حدودا 21 الی 31 روز است.

رسپانسیو بودن به معنای سازگاری وب سایت شما با دستگاه‌های مختلف از جمله موبایل، تبلت و … می‌باشد. مجموعه فرازگامان با تیم تخصصی خود تمامی الزامات مربوطه را برای کسب و کار اینترنتی شما در وب سایت پیاده سازی می‌کند.

نگرانی اکثر کارفرمایان در ابتدای ورود به کسب و کارهای اینترنتی عدم آشنایی با فضای کار وب سایت می‌باشد. ما در مجموعه فرازگامان در راستای عملکرد بهتر و سودآورتر کارفرمایان با دفتر مجازی خودشان یعنی وب سایت، ویدیوهای آموزشی لازم را به ایشان ارائه می‌کنیم. همچنین در صورت نیاز کلاس‌های آموزشی خصوصی همراه با پشتیبانی برای افراد برگزار می‌شود.

نکته مهم در خصوص مدیریت یک وب سایت مبحث سئو  و بهینه سازی با موتورهای جستجو (گوگل) و تولید محتوای سئو شده است که پاسخ آن را در ادامه به تفضیل توضیح داده‌ایم.

بله مجموعه فرازگامان 6 ماه پشتیبانی را به صورت رایگان ارائه می‌کند. 

شما میتوانید از طریق فرم درخواست طراحی وب سایت یا تماس تلفنی با  کارشناسان ما درخواست خود را ثبت نمایید…

مسئله امنیت در وب سایت به هیچ عنوان یک مسئله مطلق نیست بلکه همراه امنیت بصورت نسبی تعریف میگردد
ار آنجاییکه وب سایت ها همواره میتوانند در خطر هک یا حملات سایبری قرار گیرند به هیچ عنوان نمی توان امنیت یک وب سایت را 100 درصد تلقی کرد
همواره روش های جدید برای هک ابداع میگردد و طراحان وب سایت بایستی اقدامات پیشگیرانه از نفوذ و تخریب سایت را تا حد قابل قبولی پیاده سازی نمایند

از آنجاییکه برخی از این فرایند ها پیچیدگی بسیار زیادی دارند و ممکن است بر سرعت لود وب سایت هم موثر باشند تجربیات جلوگیری از نفوذ نقش مهمی در سلامت سایت ایفا خواهند کرد

پیشنهاد ما به شما این است که برای طراحی سایتتان یکی از ملزومات مورد نظر تایید سلامت سایتهایی باشد که طراح در رزومه کاری خود دارد

همچنین پشتیبان گیری از سایت نیز میتواند در صورت بروز هرگونه مشکلی به بازگردانی سریع سایت شما کمک نماید

اگر بخواهیم به صورت اصولی یک سایت را از ابتدا سئو کنیم باید مباحث سئو را حین طراحی وب سایت لحاظ کنیم. خدمات سئو حین طراحی برای بعضی از حوزه‌های کاری آنچنان اهمیت دارد که در صورت عدم اجرا پروژه با شکست مواجه می‌شود. همچنین از ابتدای ورود اطلاعات در سایت باید هدف و مسیر مشخصی برای مدیریت سایت شما در نظر گرفته شود. این بخش به نام تدین استراتژی سئو سایت توسط سئوکار صورت می پذیرد و صفر تا صد مسیر مدیریت سایت شما با توجه به بودجه و سایر شرایط کاری شما روی کاغذ آورده می‌شود. در نتیجه استراتِژی هر وب سایت منحصر بفرد خواهد بود

علاوه بر خدمات ذکر شده، پکیج‌های متنوع از تولید محتوای متنی، تصویری و ویدیویی در راستای عملکرد بهتر وب سایت شما و معرفی کسب و کار اینترنتی شما در نظر گرفته‌ایم.

با هر سطح از بودجه‌ای که در توان دارید از ابتدای شروع مسیر طراحی و راه اندازی سایت تا رسیدن به سود از فضای وب در کنار شما هستیم.

هاست بخشی اشتراکی از سرور است که با توسط نرم افزار کنترل مدیریت سرور و با محدود کردن فضای اختصاصی از ذخیره ساز موجود بر روی سرور و دریافت منابع اشتراکی از رم و سی پی یو همراه با اشغال پهنای باند اینترنت متصل بر سرور به وجود می آید.

به بیان ساده :
هاست فضاییست که کدهای سایت شما روی آن قرار میگیرد تا در اینترنت اجرا و دیده شود.

برای تهیه هاست میتوان با جستجوی کلمه خرید هاست در گوگل به سایتهای فروشنده هاست دسترسی پیدا کرد

اما از اینجاییکه انتخاب هاست مناسب وابستگی مستقیم به نوع زبان برنامه نویسی سایتتان و کانفیگ صورت گرفته برروی سرور ارائه دهده هاست دارد لذا هرگز انجام این کار را بدون مشورت با طراح سایتتان انجام ندهید

چرا که در صورت انتخاب نامناسب هاست، این کار موجب ضرر مالی جبران ناپذیری به شما خواه شد.

برای انتخاب اصولی و صحیح هاست، کارشناسان ما بصورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

آدرس اصلی وب سایت که با پسوندهایی همچون ir. و com. در آدرس یار مرورگر جستجو میشود تا سایت را به ما نمایش دهد.

برای انتخاب دامنه بهتر است از کلمات کلیدی مشخص به عنوان پیشوند دامنه استفاده گردد.
این کلمات نباید طولانی باشند و بهتر است کمتر از 8 کاراکتر را شامل شوند.
برای انتخاب پسوند دامنه سایت، اگر فعالیتی که برای سایت مد نظر دارید در ایران ارائه میشود و جنبه بین المللی ندارد بهتر است از پسوند دامنه ir. استفاده شود.
برای انتخاب اصولی و صحیح دامنه وب سایت، کارشناسان ما بصورت رایگان به شما مشاوره خواهند داد.

بله این امکان وجود دارد که شما حتی در یک وب هاستینگ سایت و در وب هاستینگی دیگر دامنه خود را خریداری کرده و هر دو را به هم متصل نمایید.
شما حتی میتوانید دامنه خود را به تنهایی خریداری کرده تا آن را از دست ندهید و پس از مدتی که استراتژی سایت خود را آماده کردید به تهیه هاست و اتصال دامنه از قبل خریداری شده اقدام کنید. و سپس سایتتان را راه اندازی کنید.

farazgaman

مزایا و ویژگی های سایت های وردپرسی

پخش ویدیو

1- به راحتی محتوای وب سایت خود را مدیریت کنید :

با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، می توانید بدون دانش برنامه نویسی با هر مرورگری وارد شوید و تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنید.

2- تعداد نامحدود صفحات، پست ها، محصولات و… :

می‌توانید تصاویر، متن، فایل‌ها، پیوندها و رسانه‌ها را به هر تعداد که بخواهید مستقیماً در قسمت‌های محتوای صفحات خود قرار دهید.

زمانبندی کردن انتشار پست: می‌توان پست ها را ایجاد کنید، آنها را به عنوان پیش نویس نگه دارید تا زمانی که آماده انتشار آنها شوید.

3- بازیابی صفحات حذف شده و نسخه برگشتی :

می توانید به راحتی محتوای صفحه حذف شده را بازیابی کنید (قبل از اینکه به طور دائم حذف شود) و حتی، متن صفحه را به نسخه های قبلی برگردانید. صفحات را ذخیره کنید تا فقط شما بتوانید ظاهر آنها را ببینید یا هر زمان که نیاز داشتید آنها را به صورت زنده منتشر کنید.

farazgaman

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که راه اندازی وب سایت به کسب و کار شما رونق می‌بخشد!

زمانی که یک وب سایت با صفحه نمایش شما مطابقت نداشته باشد، بسیار خسته کننده و گیج کننده است هم چنین زمان بارگیری آن بسیار طولانی شده و به راحتی گم می شود. با گذشت زمان همه چیز تغییر می‌کند و این امر در مورد وب سایت‌ها نیز صادق است. وب سایت‌هایی که چند سال پیش ساخته شده‌اند اکنون قدیمی شده و استفاده از آنها علاوه بر اینکه برای کاربر جذاب نیست برای خود کارفرما نیز سودآور نخواهد بود. امروزه سایت‌ها به روشی مدرن و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و گرایش ها، طراحی و ساخته می شوند.  ایجاد و پیاده سازی وب سایتی که ظاهری زیبا و دوستانه برای مشتریان داشته باشد و هم چنین دارای منوی تعاملی و آسان برای استفاده باشد، آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست . اما شما باید بدانید که چگونه چنین وب سایتی را راه اندازی کنید، یا اینکه درخواست و سفارش خود را به چه کسانی بسپارید و … ؛ سخت‌ترین بخش کار شروع کار اس 

farazgaman

با وردپرس چه نوع وب سایت هایی را می توانید طراحی کنید؟

وب سایت های تجاری، فروشگاه های تجارت الکترونیک، وبلاگ ها، نمونه کارها، سوابق کاری و تحصیلی، انجمن ها، شبکه های اجتماعی، سایت های عضویت و… (تقریباً هر چیز دیگری که بتوانید رویاپردازی کنید.)

farazgaman

وردپرس برای سرعت ساخته شده است

سایت وردپرس مقیاس پذیر و برای بسیاری از دستگاه ها از دسکتاپ تا موبایل بهینه شده است، بنابراین می توانید سایت خود را روی دستگاه های مختلف ارائه دهید. سرعت وب سایت یکی دیگر از عوامل مهم برای سئو سایت است . این یک تجربه خوشایند نیست که باید منتظر بارگذاری یک سایت باشید و اگر سرعت سایت پایین باشد قطعا از ترافیک و فروش ضرر خواهید کرد . خوشبختانه وردپرس برای سرعت ساخته شده است.

وردپرس به طور مرتب به روز می شود.  این به‌روزرسانی‌ها از به‌روزرسانی‌های امنیتی و نسخه‌های کوچک گرفته تا به‌روزرسانی‌های اصلی که نحوه استفاده مردم از وردپرس را تغییر می‌دهند، متغیر است.  نسخه وردپرسی که ما امروز استفاده می کنیم با وردپرس سال ها قبل بسیار متفاوت است.  نسخه جدید بسیار بصری تر و کاربر پسندتر است.  استفاده از وردپرس تضمین می‌کند که همیشه به به‌روزرسانی‌هایی دسترسی خواهید داشت که سایت‌های شما را ایمن‌تر و قدرتمندتر می‌کنند.

farazgaman

تیم قدرتمند فرازگامان سال هاست که با تکیه بر دانش روز دنیا در زمینه امنیت وب سایت توانسته تمامی وب سایت های مشتریان عزیز خود را همواره ایمن نگه دارد.

رضایت مشتریان از اهداف اصلی تیم ما بوده و گواه آن پشتیبانی قوی و رضایت حداکثری این عزیزان میباشد.

شک نکنید که اگر وب سایت شما با سرعت بالا به مخاطبین تان نمایش داده نشود هرگز به اهدافی که در نظر دارین نمیرسید چرا که  باعث ریزش و کم شدن آمار بازدید وب سایت شما میشود. مجموعه فرازگامان با استفاده ازجدیدترین متدهای دانش برنامه نویسی ، با تحلیل و مدیریت پروژها ، وب سایت شما را به بالاترین سرعت ممکن میرساند.

از آنجایی که در طراحی رابط کابری وب سایت بایستی سلیقه اکثر مخاطبین را در نظر گرفت طراحی گرافیک سایت بایستی کاملا امروزی و با تکیه بر دانش UX UI صورت پذیرد چرا که یکی از مهمترین مسائل جذب و نگهداری مخاطبین شما میباشد.شناخت مباحثی همچون رنگ شناسی ، استفاده از آیتم های مناسب ، چیدمان مناسب وب سایت و همسو کردن دیزاین سایت با کارشناسی متخصصین سئو از مهمترین رویکرد های ما میباشد.

امروزه یکی از مهمترین مسائل طراحی وب سایت استفاده کاربران از تلفن همراه و تبلت برای مشاهده وب سایت است.تغییر ساختار عرض صفحه نمایشگر های مختلف باید در نمایش وب سایت ها مورد توجه قرار گیرد و با رسپانسیو سازی اصولی دیگر نیازی به داشتن اپلیکیشن های مجزا برای وب سایت نیست و وب سایت در نمایشگرهای مختلف بصورت واکنش گرا نمایش داده میشود.

 متخصصین سئو در مجموعه فرازگامان همواره با استفاده از به روزترین اطلاعات نیاز موتور های جستجوگری همچون گوگل، یاهو، بینگ و غیره را برای وب سایت های گوناگون  برآورده میکنند. آنالیز سئوی اصولی وب سایت و رقبا اولین گام در بهینه سازی یک وب سایت قدرتمند و پویا میباشد.که این فرایند در ابتدا با ارائه راهکار های مناسب از طرف متخصصین سئو آغاز و همواره با توجه به جایگاه سایت در موتور های جستجوگر ادامه میابد.

farazgaman
farazgaman

طراحی سامانه و اتوماسیون اداری در شیراز

امروزه نمیتونیم هیچ نهاد و سازمانی رو پیدا کنیم که به نقش سامانه ها و اتوماسیون اداری در پیشبرد اهداف و راهبری اطلاعاتش پی نبرده باشه و برای سرعت بخشی به امور داخلی سازمان و داشتن ارتباط با مخاطبینش از پرتال ها استفاده نکنه، فرازگامان شهر راز مفتخراست تا کنون توانسته پرتالهای متعددی را برای اتحادیه ها، متروی شیراز، سازمان فنی و حرفه ای فارس، سازمان نظام پزشکی شیراز، انجمن مامایی فارس و … طراحی و پیاده سازی نماید.

جهت درخواست طراحی سامانه و اتوماسیون اداری خود با توجه به شیوه های عملیاتی و رویکردهای هدفمند در طراحی هر بخش از پرتالتان با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

farazgaman

طراحی سایت با زبان برنامه نویسی php در شیراز

از آنجایی که امروزه اکثر وب سایت ها و پرتالهای آنلاین با زبان برنامه نویسی PHP پیاده سازی شده اند و حتی زبان برنامه نویسی سیستمهای مدیریت محتوای مطرح جهان مانند وردپرس، جوملا، دروپال و … php میباشد. مجموعه فرازگامان نیز با بهره مندی از متخصصین PHP و مدرسین توانمند خود توانسته در زمینه های طراحی وب سایت، ساخت افزونه ها و پلاگین نویسی ، ساخت قالب و پرتال نویسی به متقاضیان عزیز خود خدمات دهد.

پیمایش به بالا