راه اندازی وب سایت مشاور حقوقی آنلاین

طراحی وب سایت حرفه ای دفتر حقوقی

اگر فکر می کنید که دفتر حقوقی شما برای رقابتی ماندن نیاز به یک وب سایت یا ارتقاء وب سایت دارد، تنها نیستید. یک نظرسنجی از انجمن وکلای آمریکا نشان داد که تقریباً سه چهارم شرکت‌های حقوقی دارای وب‌سایت هستند.

آیا خوب نیست اگر راهی برای ایجاد یک وب سایت به همان راحتی که لوازم اداری سفارش می دهید وجود داشته باشد؟ 

دور از ذهن نیست. با یک سازنده وب سایت با کیفیت، می توانید یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید که همه چیز مورد نیاز شما را داشته باشد. در ادامه بخوانید تا بیاموزید که وب سایت کاری شما باید شامل چه چیزهایی باشد، عناصر مهم طراحی وب سایت چیست و چگونه آن را بدون تجربه کدنویسی بسازید.

اگر به یک سایت حرفه ای دفتر حقوقی نیاز داشتید، می توانید به تیم طراحی سایت در شیراز فرازگامان مراجعه کنید.

 

طراحی وب سایت حرفه ای دفتر حقوقی

 

چرا راه اندازی یک وب سایت قانونی در این برهه زمانی مهم است!

اکثر مردم قبل از استخدام وکیل، تحقیقات زیادی را به صورت آنلاین انجام می دهند. طبق یک نظرسنجی  37٪ بیش از یک روز را صرف خرید می کنند و 13٪ یک هفته کامل را صرف می کنند.

اکثریت قریب به اتفاق آنها – 86٪ – ابتدا به گوگل روی می آورند. گوگل محبوب ترین کانالی است که مردم برای یافتن وکلای آنلاین از آن استفاده می کنند . این جستجوگران لزوماً شما را با نام جستجو نمی کنند. به همان اندازه احتمال دارد که جستجوی کلی برای «وکلا نزدیک من» یا «وکیل طلاق» در انجام دهند. 

وقتی یک وب سایت اختصاصی دارید، راحت تر متمایز می شوید. شما می توانید آنچه را که متخصصان بازاریابی دیجیتال بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می نامند، پیاده سازی کنید که باعث می شود در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید. 

یک وب سایت بهینه شده برای خوانایی طراحی شده است، عملکرد خوبی دارد و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه خود به نمایش می گذارد. اگر این الزامات را برآورده کنید، به اندازه کافی رتبه خواهید داشت که مشتریان شما را ببینند و کلیک کنند.

 

چرا راه اندازی یک وب سایت قانونی در این برهه زمانی مهم است

 

محتوایی که برای موفقیت به آن نیاز دارید

وب سایت شرکت حقوقی شما جایی است که عموم افراد در حال وبگردی برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد شما به عنوان یک وکیل و کار شما می روند. شما می خواهید که شامل پاسخ به همه سؤالاتی باشد که ممکن است کسی داشته باشد. 

برای گنجاندن تمام اطلاعات مناسب، هم برای بازدیدکنندگان و هم برای موتورهای جستجویی که این بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند، وب‌سایت شما باید صفحات زیر را داشته باشد:

طراحی یک صفحه اصلی یا هوم پیج مشاوره حقوقی

بسیاری از افرادی که از صفحه اصلی شما بازدید می کنند، هیچ اطلاع قبلی از شرکت شما ندارند. شما می خواهید به آنها یک نمای کلی از عملکرد خود ارائه دهید و به آنها این حس را بدهید که آیا خدمات شما برای نیازهای آنها مناسب است یا خیر. شما باید پوشش دهید:

  • نوع (های) حقوقی که اعمال می کنید
  • شرایط شما به طور خلاصه
  • چرا یک مشتری باید شما را انتخاب کند

اطمینان حاصل کنید که مشخص است اگر بازدیدکننده به تجارت با شما علاقه مند است، چه گام های بعدی را باید بردارد. باید با شما تماس بگیرند؟ یا باید اطلاعات خود را وارد کنند و انتظار پاسخگویی داشته باشند؟

 

طراحی یک صفحه اصلی یا هوم پیج مشاوره حقوقی

 

صفحه درباره ما

در صفحه درباره خود، می توانید به جزئیات بیشتری در مورد خود بگویید. حتما اطلاعاتی در مورد:

  • سابقه، تحصیلات و تجربه شما
  • سابقه شرکت شما
  • جوایز و توصیفات مشتری را انتخاب کنید
  • چرا مردم شما را انتخاب می کنند

صفحه درباره شما باید چیزی بیش از یک بیوگرافی باشد. این باید به مشتریان بالقوه بگوید که چرا شما بهترین فردی برای نمایندگی آنها هستید، از جمله هر تخصص که شما را از رقبا متمایز می کند.  

اگر بیش از یک یا دو وکیل در شرکت خود دارید، ایجاد و پیوند دادن صفحات جداگانه برای هر شخص را در نظر بگیرید. این صفحات می توانند شامل تحصیلات، پذیرش در نوار، مناطق تمرین، انتشارات و غیره باشند.

 

صفحه درباره ما

 

صفحه خدمات ما

صفحه خدمات شما حوزه‌های کاری را که پوشش می‌دهید توصیف می‌کند. اگر شرکت شما در چندین زمینه مختلف فعالیت می کند (برای مثال در چند زمینه تخصصی مشاوره حقوقی ارائه می کنید و یا وکیل متخصص برای حوزه های مختلف دارید)، برای هر کدام صفحات فرود منحصر به فرد ایجاد کنید. پیوندهای خود را به طور منطقی سازماندهی کنید تا افراد بتوانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

 

صفحه خدمات ما

 

یک صفحه تماس با ما

صفحه تماس شما جایی است که افراد وقتی می خواهند با شما در تماس باشند روی آن کلیک می کنند. ساده به نظر می رسد، اما ارزش آن را دارد که زمان بیشتری را برای جلا دادن آن صرف کنید.

این صفحه شامل یک فراخوان برای اقدام واضح است – کاری که بازدیدکننده باید برای برقراری تماس انجام دهد – به‌علاوه روش‌های تماس جایگزین، ساعات کاری، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی، و نقشه‌ای که مکان تمرین را نشان می‌دهد.

 

یک صفحه تماس با ما

 

چرا طراحی سازگار با نسخه موبایل اهمیت دارد!!!!

خواندن و پیمایش یک وب‌سایت پاسخ‌گوی تلفن همراه برای افراد آسان است، مهم نیست از چه دستگاهی استفاده می‌کنند. بسیاری از افرادی که شما را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند، از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند – 76 درصد .

همانطور که می بینید، دستگاه های تلفن همراه بازدیدکنندگان زیادی را به وب سایت های وکالت می آورند. اگر سایت شما پاسخگوی تلفن همراه نیست و به راحتی می توان آن را روی گوشی پیمایش کرد، بسیاری از این بازدیدکنندگان به جای دیگری خواهند رفت. پاسخگویی تلفن همراه به کاربران گوشی های هوشمند کمک می کند تا آنچه را که نیاز دارند از وب سایت شما دریافت کنند.

 

چرا طراحی سازگار با نسخه موبایل اهمیت دارد!!!!

 

شروع به کار با وب سایت خدمات حقوقی خودتان

اکنون که در مورد نکات طراحی وب سایت شرکت حقوقی، از جمله اینکه چه صفحاتی باید ایجاد کنید و چگونه آنها را طراحی کنید، به طوری که استفاده از آنها آسان باشد، می دانید، می توانید شروع به ساخت یا اصلاح وب سایت وکالت خود کنید.

سایت شما یکپارچه با گوگل ادغام می‌شود ، بنابراین می‌توانید ترافیک محلی بیشتری را به سایت خود هدایت کنید و نظرات مشتریان را برای ایجاد اعتماد اضافه کنید. 

جنبه های فنی سئو، از جمله بارگذاری سریع صفحه و بهینه سازی موبایل، در طراحی گنجانده شده است تا به شما در بهبود رتبه بندی نتایج جستجو کمک کند. با طراحی سریع و کاربرپسند این پلتفرم، سایت خود را در کمترین زمان راه اندازی خواهید کرد.

کلام آخر

همه کسب و کار ها به یک وب سایت برای معرفی خود نیاز دارند. امروزه دنیای اینترنت در کسب و کار ها حرف اول را میزند امیدواریم که این مقاله بتواندشروعی برای کسب و کار شما در دنیای اینترنت باشد. مجموعه فرازگامان شیراز در کنار شما و پشتیبان وب سایت شما خواهد بود.

جهت دریافت هرگونه مشاوره تخصصی در خصوص راه اندازی وب سایت می توانید از طریق فرم زیر با مجموعه ما در ارتباط باشید:

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پست های بیشتر...

درخواست طراحی وب سایت

پیمایش به بالا