مزایای داشتن و راه‌اندازی وب سایت حسابداری چیست؟

نحوه ایجاد یک وب سایت حسابداری: راهی آسان برای حضور آنلاین شما

هر رشته ای چالش های خاص خودش را دارد. اما یک چیز در کل صادق است: تقریباً هر کسب و کاری نیاز به حضور آنلاین دارد. و این در مورد حسابداران نیز مانند دیگران صادق است. اکثر مشتریان بالقوه در اینترنت به دنبال شخصی هستند که امور مالی آنها را مدیریت کند. خوشبختانه، تنها با چند نکته ساده، می توانید به راحتی یک وب سایت حسابداری راه‌اندازی کنید. در ادامه گام به گام مراحل راه‌اندازی سایت حسابداری را به شما توضیح داده ایم.

مزایای داشتن وب سایت حسابداری

در اکثریت قریب به اتفاق صنایع، دستیابی به مشتریان جدید تقریباً منحصراً به صورت آنلاین انجام می شود. برای حسابداران، تبلیغات شفاهی و چاپی هنوز نقش مهم تری نسبت به بیشتر زمینه ها ایفا می کنند، اما با این وجود، یک وب سایت برای دستیابی به مشتریان بالقوه از اهمیت بالایی برخوردار است.  شما می توانید از یک وب سایت برای ارائه خدمات خود، نمایش اطلاعات تماس خود و جلب مشتریان جدید استفاده کنید.

ایجاد وب سایت حسابدار خود به شما این فرصت را می دهد که دانش تخصصی خود را به رخ بکشید. برای مثال، می‌توانید یک صفحه راهنما راه‌اندازی کنید که در آن متون کوچکی را در مورد موضوعات مالیاتی و مالی منتشر کنید.

به این ترتیب، می توانید شایستگی و تمایل خود را برای کمک نشان دهید. همچنین می توانید از مقالات برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو استفاده کنید تا افراد بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

یک وب سایت فرصتی را برای اطلاع رسانی به مشتریان ارائه می دهد. می توانید به بازدیدکنندگان سایت توضیح دهید که با وجود شرایط هنوز مشغول به کار هستید و توضیح دهید که اطلاعات مالی حساس آنها در دستان مطمئنی است.

همچنین فرصتی عالی برای تبلیغ اطلاعات تماس شماست. به عنوان مثال، علاوه بر مکاتبات تلفنی و ایمیلی، ممکن است از طریق کنفرانس ویدئویی قرار ملاقات ارائه دهید.

مزایای داشتن وب سایت حسابداری

چگونه یک وب سایت حسابداری ایجاد کنیم؟

برای ایجاد وب سایت خود لزوماً نیازی به دانش HTML و CSS ندارید. می توانید از ابزارهای ساده استفاده کنید یا با متخصصانی کار کنید که بیشتر کارها را برای شما انجام می دهند.

سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)

سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) در ابتدا برای انتشار محتوای آنلاین مانند مقالات وبلاگ به آسانی طراحی شدند. این روزها، می توان از این نرم‌افزار برای تحقق بخشیدن به کل وب سایت ها استفاده کرد.

به عنوان مثال، با وردپرس ، می توانید یک وب سایت خوب در مدت زمان نسبتاً کوتاهی ایجاد کنید. تعداد تقریبا بی پایان قالب ها و افزونه ها راه‌اندازی سایت را آسان می کند و یک انجمن فعال برای پشتیبانی وجود دارد. علاوه بر وردپرس، تعدادی CMS دیگر برای انتخاب وجود دارد. 

سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS)

سازنده وب سایت

با یک سازنده وب سایت، می توانید به راحتی یک حضور حرفه ای در وب ایجاد کنید. با استفاده از کشیدن و رها کردن و ویرایشگر WYSIWYG ، می توانید عناصر مختلف وب را به جایی که در صفحه می خواهید منتقل کنید، طرح رنگ را تغییر دهید و محتوا اضافه کنید. سازندگان وب سایت یک گزینه عالی برای مبتدیان هستند ، زیرا برای استفاده از آنها به دانش فناوری اطلاعات نیاز ندارید.

با این حال، این دسترسی به قیمت فردیت است: طراحی شما بی عیب و نقص خواهد بود، اما گزینه های نسبتا کمی برای سفارشی سازی خواهید داشت. از آنجایی که یک وب سایت حسابدار به هیچ ویژگی خاصی نیاز ندارد، این نباید مشکلی ایجاد کند.

خدمات طراحی وب

اگر ترجیح می دهید با افراد حرفه ای کار کنید، ممکن است برای یک سرویس طراحی وب تصمیم بگیرید. در حال حاضر چندین ارائه دهنده هاست نیز این سرویس را ارائه می دهند. آنها از الگوها استفاده می کنند و برای ایجاد یک وب سایت شخصی با شما همکاری نزدیکی خواهند داشت. علاوه بر این، نکات مفیدی برای موفقیت وب سایت حسابدار خود پس از راه‌اندازی دریافت خواهید کرد.

خدمات طراحی وب

بخش های ضروری یک وب سایت حسابداری چیست؟

یک وب سایت حسابداری نیازی به گسترده بودن خاصی ندارد. این عمدتا به عنوان یک کارت ویزیت دیجیتال عمل می کند. با این وجود، نباید در مورد محتوا زیاده روی کنید – یک وب سایت خوب ایجاد اعتماد می کند. صفحات فرعی زیر باید بخشی از هر وب سایت حسابداری باشد:

  • صفحه نخست
  • اخبار
  • خدمات
  • درباره ما
  • مقالات
  • اطلاعات تماس
  • سیاست حفظ حریم خصوصی

برگه صفحه نخست

اولین صفحه ای که بازدیدکنندگان نشان داده می شود، صفحه اصلی است. به همین دلیل، مهم است که این صفحه تاثیر اولیه خوبی داشته باشد. در صورت امکان، می توانید از قبل به مزایای خدمات خود اشاره کنید. 

برای بازدیدکنندگان روشن کنید که چرا باید شما و دفترتان را انتخاب کنند. اما زیاده روی نکنید: چند کلمه کلیدی در این مرحله کافی است. می توانید توضیحات طولانی تر را برای صفحات فرعی ذخیره کنید.

 

نکته: مردم به دنبال حسابداران سازمان یافته می گردند. اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی شما دارای طراحی منظم و واضح است.

بخش های ضروری یک وب سایت حسابداری چیست؟

بخش اخبار

می توانید از یک صفحه خبری برای اطلاع رسانی به مشتریان خود در مورد هر گونه پیشرفت جدید در مقررات مالیاتی یا کسب و کار خود استفاده کنید. اما مراقب باشید – هنگامی که این صفحه را راه‌اندازی کردید، باید مرتباً آن را با محتوای جدید به روز کنید. اگر آخرین خبر چند ماه پیش باشد، کل حضور شما در وب قدیمی به نظر می رسد.

صفحه یا صفحات خدمات حسابداری

برای بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت حسابدار شما، صفحه “خدمات” مقصد اصلی است. اینجاست که باید اطلاعات دقیق تری در مورد آنچه می توانید به مشتریان ارائه دهید ارائه دهید – خدماتی را که ارائه می دهید فهرست کنید و در صورت لزوم توضیحی ارائه دهید. به خاطر داشته باشید که مشتریان بالقوه احتمالاً دانش کمی از امور مالی و مالیات دارند. تمام متن در وب سایت شما باید برای همه آسان باشد.

 

نکته: اطمینان حاصل کنید که شرح خدمات شما به وضوح ساختار یافته است. به خصوص اگر می‌خواهید اطلاعات زیادی درج کنید، منطقی است که این صفحه را به صفحات فرعی دیگر تقسیم کنید. به عنوان مثال، می توانید یک صفحه نمای کلی ایجاد کنید که به توضیحات مفصل هر یک از خدمات شما پیوند می دهد.

صفحه یا صفحات خدمات حسابداری

برگه درباره ما

در تصمیم گیری برای کار با یک حسابدار اعتماد زیادی وجود دارد – آن شخص در نهایت با پول خود کار می کند و به داده های حساس دسترسی خواهد داشت. به همین دلیل است که برای مشتریان بالقوه مهم است که کمی در مورد شما بیاموزند.

شما باید یک صفحه از وب سایت خود را به معرفی خود و تیم خود اختصاص دهید. نیازی نیست زیاد وارد جزئیات شوید، اما خواننده باید تصور مناسبی از کسب و کار شما داشته باشد. با این حال، مطمئن شوید که همه چیز را جدی نگه دارید – توضیحات شما و تیمتان نباید خیلی شخصی باشد. در نهایت، یک عکس حرفه‌ای از شما یا یک عکس گروهی از تیم شما می‌تواند به چهره‌ کسب و کار شما کمک کند.

 

نکته: حتما قبل از آپلود عکس کارمندان خود در وب سایت خود، از آنها اجازه بگیرید.

 

برگه مقالات آموزشی رایگان

مقالات کاربردی در مورد موضوعاتی در امور مالی و مالیاتی به بازدیدکنندگان سایت شما مشاوره اولیه ارائه می دهند و همچنین تخصص دفتر شما را برجسته می کنند. میزان این مقالات به شما بستگی دارد: اگر شما یا کارمندانتان زمان زیادی برای سرمایه گذاری روی آنها دارید، می توانید به طور مرتب متون جدیدی در مورد موضوعات مختلف ایجاد کنید. اما شما همچنین می توانید یک صفحه مفید در زمان نسبتاً کمی ایجاد کنید: به عنوان مثال، می توانید یک پرسش متداول با پاسخ به سؤالاتی که اغلب از مشتریان دریافت می کنید ایجاد کنید.

 

نکته: این بخش متن سنگین از وب سایت حسابدار شما برای بهینه‌سازی به عنوان محتوای سئو عالی است. به این ترتیب افرادی که به دنبال پاسخ سوالات مالی در گوگل هستند می توانند وب سایت شما را پیدا کنند.

برگه مقالات آموزشی رایگان

برگه اطلاعات تماس و یا ارتباط با ما

در صورتی که وب سایت شما یک مشتری بالقوه را متقاعد کرده است که با شما کار کند، شما می خواهید که آنها بتوانند اطلاعات تماس شما را به راحتی پیدا کنند. شما باید یک صفحه تماس اختصاصی داشته باشید که در آن گزینه‌های مختلف برای برقراری ارتباط با شما – شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس پستی و آدرس فیزیکی (اگر دفتر شما در حال حاضر برای عموم باز است) را نشان می‌دهد. با ادغام فرم تماس ، می توانید دسترسی افراد را به شما آسان تر کنید.

 

نکته: این صفحه همچنین مکان مناسبی برای گنجاندن ساعات کاری دفتر شما و همچنین مسیرهایی برای نحوه رسیدن به آنجا است. همچنین می توانید از Google Maps برای نمایش مستقیم موقعیت دفتر خود در صفحه استفاده کنید.

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

تقریباً هر وب سایتی ملزم به داشتن سیاست حفظ حریم خصوصی است. کشور‌ها برای اینکه چه اطلاعاتی باید در آنجا گنجانده شود و کجا باید نمایش داده شود، شرایط متفاوتی دارند، بنابراین باید شرایط دقیق کشور یا منطقه خود را بررسی کنید.

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

 

نتیجه گیری:

امروزه همه می‌دانیم که برای موفق شدن در هر کسب و کاری باید دفتر مجازی مربوط به خود را داشته باشیم. دفتر مجازی ما همان وب سایت است که از طریق آن می توانیم خدمات و یا محصولات خود را به مخاطبان خود برسانیم. 

ما در شرکت طراحی وب سایت فرازگامان (هوش بر خط راز)، با ارائه پکیج های طراحی، تولید محتوا و سئو، مسیر رسیدن به دفتر مجازی را برای شما آسان کرده ایم. از طریق فرم زیر و یا از طریق شماره های درج شده در صفحه تماس با ما، می توانید با همکاران ما در مجموعه فرازگامان شیراز در ارتباط باشید. 

 

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پست های بیشتر...

درخواست طراحی وب سایت

پیمایش به بالا