نحوه ایجاد تصاویر برای محتوای خود
چرا یک عکس ارزش هزار کلمه دارد؟ زیرا می تواند داستانی را بیان کند که محتوای نوشتاری به تنهایی نمی تواند. یک تصویر می تواند یک لحظه، یک احساس را به گونه ای ثبت کند که کلمات همیشه نمی توانند آن را منتقل کنند. برای ایجاد محتوای واقعاً مؤثر، باید از تصاویر و نوشتار استفاده کنید تا مخاطبان خود را به طور کامل درگیر کنید.
در مورد آن اینگونه فکر کنید: وقتی در رسانه های اجتماعی جستجو می کنید، چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ آیا این پست ها فقط با نوشتن است؟ یا پست هایی هستند که ترکیبی از تصاویر و متن دارند؟
تصاویر جذاب توجه شما را جلب میکنند اما هنگامی که توجه آنها را جلب کردید، باید آنها را با محتوای خوب درگیر نگه دارید .
بنابراین اگر میخواهید محتوای شما واقعاً مؤثر باشد، باید ترکیبی از تصاویر و نوشتهها استفاده کنید. تنها استفاده از یکی یا دیگری در دنیای دیجیتال امروزی کافی نیست. هر دو برای جذب کاربران و ایجاد محتوای مؤثر ضروری هستند.
افزودن تصاویر به محتوای شما می تواند به بهبود تعامل و درک مطلب کمک کند. در این راهنمای گام به گام، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تصاویری ایجاد کنید که هم موثر و هم از نظر بصری جذاب باشند. با پیروی از این نکات ساده، می توانید تصاویری ایجاد کنید که به خوانندگان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند و با آن درگیر شوند.
چگونه برای محتوای خود تصاویر بسازیم؟
ایجاد یک تصویر با ویژگی های قوی برای وبلاگ شما می تواند تفاوت بین وب سایتهای دیگر باشد. شما میخواهید مطمئن شوید که تصویر شما روی هدف متمرکز است و نشاندهنده چیزی است که پست وبلاگ درباره آن است و در عین حال زیباییشناسی برند خود را نیز تبلیغ میکنید.
در اینجا چند نکته برای ایجاد یک تصویر برجسته شگفت انگیز آورده شده است:
1. تصاویر مناسب را پیدا کنید
یک تصویر ارزش هزار کلمه را دارد و این به ویژه در مورد بازاریابی محتوا صادق است . تصویر مناسب می تواند به جلب توجه خوانندگان کمک کند و به آنها طعم مقاله شما را بدهد.
در عین حال، یک تصویر نامناسب میتواند افراد را قبل از شروع مطالعه از مقاله شما دور کند. بنابراین چگونه تصویر مناسب را برای محتوای خود انتخاب می کنید؟
یکی از گزینه ها استخدام یک عکاس یا طراح گرافیک حرفه ای برای ایجاد تصاویر سفارشی است که نشان دهنده برند شما باشد. این می تواند گزینه گرانی باشد، اما اگر می خواهید محتوای شما از بقیه متمایز شود، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد .
اگر بودجه لازم برای استخدام کسی را ندارید، نگران نباشید – هنوز گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. میتوانید عکسهای استوک رایگان از سایتهایی مانند Unsplash و Pexels و freepik پیدا کنید یا حتی با برنامهای مانند Canva تصاویر خود را ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که از تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط با موضوع پست وبلاگ خود استفاده می کنید.
تصویر برجسته شما بخش مهمی از پست وبلاگ شما است، بنابراین مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب کرده اید! با کمی تلاش، می توانید تصویری عالی برای تمجید از مقاله خود بیابید یا ایجاد کنید.
2. از یک تصویر ساز استفاده کنید
بسیاری از مردم بر این باورند که برای ایجاد گرافیک زیبا به نرم افزارهای گران قیمت نیاز دارند. با این حال، تعدادی ابزار رایگان ایجاد تصویر به صورت آنلاین موجود است که محبوب ترین آنها Canva است. Canva به کاربران این امکان را می دهد که اندازه گرافیکی را که می خواهند ایجاد کنند انتخاب کنند و آن را برای پلتفرم های مختلف عالی می کند.
علاوه بر این، Canva اضافه کردن متن، تصاویر، آرم ها، اشکال و سایر عناصر طراحی را آسان می کند. به علاوه، حتی می توانید برای راحتی بیشتر، تصاویر را مستقیماً در مرورگر وب بکشید و رها کنید! چه یک طراح حرفه ای باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، Canva یک گزینه عالی برای ایجاد تصاویری خیره کننده است.
3. مشخصات تصاویر خود را یکسان نگه دارید
ثبت یک حساب کاربری با Canva یا ابزار دیگری برای ایجاد تصویر یک راه عالی برای ذخیره طرحهای شما و ایجاد زیباییشناسی برند ثابت است. هنگامی که زیبایی شناسی مورد علاقه خود را به دست آوردید، از آن طرح به عنوان یک الگو برای هر تصویر استفاده کنید.
این نوع سازگاری چیزی است که زیبایی شناسی برند را می سازد. همچنین توصیه می کنیم مشخصات خود را در یک سند جداگانه یادداشت کنید، فقط در صورتی که اتفاقی برای حساب شما بیفتد.
به کدهای رنگ، فونت ها و اندازه هایی که استفاده می کنید توجه داشته باشید. با پیروی از این مراحل ساده، می توانید اطمینان حاصل کنید که برند شما همیشه ظاهر و احساس منسجمی دارد. اگر به دنبال ایجاد وبسایت عالی خود هستید، میتوانید farazgaman.ir برای آخرین پیشنهادات بررسی کنید.
4. عنوان مناسب برای تصویر خود انتخاب کنید
اکثر مردم یادگیرنده های بصری هستند، بنابراین جای تعجب نیست که تصاویر برخی از مهم ترین عناصر در یک وب سایت یا وبلاگ هستند . و در حالی که داشتن تصاویر باکیفیت مهم است، به همان اندازه مهم است که مطمئن شوید آن تصاویر گویای هدف شما است.
به عبارت ساده، اکثر مردم اگر یک تصویر فقط یک عکس باشد، روی آن کلیک نمی کنند. آنها روی عکس کلیک می کنند زیرا می خواهند اطلاعات بیشتری را دریافت کنند، مانند وبلاگ یا مقاله شما. بنابراین، چگونه مطمئن می شوید که آنها به اطراف می مانند؟ یکی از راه ها این است که عنوان پست وبلاگ خود را در تصویر برجسته واقعی قرار دهید. این نه تنها به جلب توجه کمک می کند، بلکه به سئو نیز کمک می کند.
5. لوگوی خود را اضافه کنید
چه در حال اشتراکگذاری تصویری در رسانههای اجتماعی باشید و چه از آن در یک مقاله یا بازاریابی ایمیلی استفاده کنید ، مهم است که لوگو یا نام کسبوکارتان را در جایی روی تصویر درج کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تصویر شما به درستی نسبت داده می شود و راهی را برای افراد فراهم می کند تا درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.
در حالی که میخواهید لوگوی شما قابل مشاهده باشد، استفاده از نسخهای با پسزمینه واضح نیز مهم است تا بیجا به نظر نرسد. با پیروی از این نکات ساده، می توانید به گسترش آگاهی از برند و ایجاد حسن نیت با مخاطبان خود کمک کنید.
6. یک تصویر کوچک و تصویر برجسته ایجاد کنید
اگر یک تصویر عنوان ایجاد کرده اید، باید در بالای مقاله شما در بالای صفحه قرار گیرد. این تضمین می کند که خوانندگان به محض اینکه روی صفحه قرار گرفتند، تصویر را مشاهده خواهند کرد.
چه از طریق تصویر روی وبلاگ کلیک کرده باشد یا از طریق دیگری آمده باشد، از جمله تصویری با عنوان در بالا، تعامل فوری را ترویج می کند و آنها را تشویق می کند که به خواندن ادامه دهند. شما همچنین می خواهید همان تصویر را به عنوان تصویر کوچک برای وبلاگ خود آپلود کنید. اگر وبلاگ یا کتابخانه منبع دارید، این امر به ویژه مهم است.
به این ترتیب، وقتی مردم در حال جستجو هستند، وبلاگ شما با عکسی قوی برجسته می شود. این نه تنها به افراد کمک می کند تا وبلاگ شما را راحت تر بشناسند، بلکه می تواند به شما در ایجاد شناخت برند کمک کند.
7. تصویر را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
ایجاد تصاویر متقاعد کننده تنها نیمی از نبرد است – همچنین باید مطمئن شوید که آنها را در مقابل افراد مناسب قرار می دهید. یکی از بهترین راهها برای استفاده بیشتر از تصاویر بصری، اشتراکگذاری آنها در رسانههای اجتماعی، همراه با پیوند به وبسایت یا وبلاگتان است.
این به جذب ترافیک به سایت شما کمک می کند و مردم را با برند شما درگیر می کند. و از آنجایی که قبلاً منابع را برای ایجاد تصاویر صرف کرده اید، دلیلی وجود ندارد که دوباره و دوباره از آنها استفاده نکنید. بنابراین از استفاده مجدد از تصاویر خود نترسید – آنها یکی از قدرتمندترین ابزارهای شما برای هدایت ترافیک و تعامل هستند.
نتیجه گیری:
تصاویر روشی قدرتمند برای برقراری ارتباط با خوانندگان هستند. در این راهنما، ما به شما نشان دادهایم که چگونه تصاویری بسازید که هم موثر و هم از نظر بصری جذاب باشند.
با پیروی از نکات ساده ما، می توانید تصاویری ایجاد کنید که به خوانندگان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند و با آن درگیر شوند. آیا سعی کرده اید از تصاویر در محتوای خود استفاده کنید؟ چه نتایجی دیدید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!
در خصوص تولید و تهیه انواع محتوا برای کسب و کارتان می توانید از تیم تخصی شرکت فرازگامان کمک بگیرید. از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس با ما از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی درخواست خود را مطرح کنید.
[gravityform id=”15″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]