پشتیبانی آنلاین وب سایت

پشتیبانی آنلاین وب سایت

لازم نیست شما یک متخصص بازاریابی باشید تا بدانید که ارائه خدمات با کیفیت به مشتری ( مثلا پشتیبانی آنلاین وب سایت ) نقش اساسی در تجارت دارد.

مشتریان کسانی هستند که نام شما را پخش می کنند و کسب و کار شما را گسترش می دهند.

بسیاری از وبسایت ها به منظور ارائه پاسخ سریع به مشتری خود پشتیبانی آنلاین را به سایت خود اضافه کرده اند.

صحبت کردن با یک متخصص پشتیبانی نه تنها باعث اطمینان مشتری در طول خرید می شود

بلکه به بهبود نرخ تبدیل شما نیز کمک خواهد کرد.

طبق نظرسنجی از خریداران آنلاین آمریکایی ۶۸٪ از چت آنلاین استفاده می کنند

و ترجیح می دهند برای خرید به وبسایت هایی برگردند که گفتگوی آنلاین دارند.

۱- مشتریان چت کردن را دوست دارند

تحقیقات نشان می دهد که مشتریان چت کردن با پشتیبان ها را به صحبت کردن با تلفن یا ارسال ایمیل ترجیح می دهند.

برای بسیاری از کاربران گفتگوی آنلاین نسبت به صحبت تلفنی بسیار راحت تر و بدون استرس تر است.

۲- در دسترس بودن اعتماد ایجاد می کند

با قرار دادن پشتیبانی آنلاین در وب سایت خود به اعتماد سازی کمک می کنید.

 همچنین گفتگوی آنلاین ساعات سرویس دهی شما را طولاتی تر میکند.

عصرها و آخر هفته ها که ممکن است مراکز پاسخ دهی به تلفن کسب و کار شما بسته باشد را پوشش می دهد.

۳- ایجاد روابط طولانی مدت

مشتری های رضایتمند از نظر آماری احتمال کمتری دارد تا نظر آن ها راجع به کسب و کار شما تغییر کند.

پشتیبانی آنلاین محیطی امن برای ارتباط بین مدیران سایت ها با کاربران و بازدیدکنندگان سایت

بدون نیاز به نصب نرم افزار خاصی را فراهم می کند.

برای انجام فعالیت و کسب و کارهای اینترنتی،

مواردی از جمله پشتیبانی از مشتریان،

پاسخ به پرسش های مشتریان،

اطلاع رسانی از آخرین اخبار و محصولات

و خدمات و یا آموزش محصولات ضروری می باشد،

برای اطلاعات بیشتر با شرکت فرازگامان در ازتباط باشید.

پست های بیشتر...

درخواست طراحی وب سایت

پیمایش به بالا