ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ یکی از اولین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است.که از زمان معرفی اینترنت به جهانیان مورد استقبال کسب‌وکارها قرار گرفته است.

با توجه اینکه درصد زیادی از مردم در سراسر جهان روزانه حداقل یک‌بار ایمیل خود را چک می‌کنند،

استفاده از این ابزار راه‌حل بسیار خوبی برای ارتقای کسب‌وکار محسوب می‌شود.

این ابزار برای اهداف مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرد،

که می‌توان این اهداف را به سه دسته زیر تقسیم کرد:

  • ارسال ایمیل باهدف ارتقای روابط تجاری صاحبان کسب‌وکار با مشتریان فعلی یا سابق و تشویق آن‌ها به ادامه این ارتباط
  • ارسال ایمیل باهدف به دست آوردن مشتریان جدید یا قانع کردن مشتریان فعلی به خریدهای فوری
  • اضافه کردن تبلیغات کسب‌وکار خود به ایمیل‌های ارسالی توسط شرکت‌های دیگر

به دلیل ارزان بودن ایمیل مارکتینگ در مقایسه با سایر روش‌های مارکتینگ،

امکان هدفمندی و شخصی‌سازی برای مخاطبان، انعطاف‌پذیری و اندازه‌گیری پارامترهای مؤثر، این روش موردتوجه بسیاری از کسب‌وکارها قرار گرفته است.

بازاریابی ایمیلی، فرصت‌های زیادی در اختیار کسب‌وکار شما قرار خواهد داد.

این روش مزایای بسیاری دارد که تعدادی از آن‌ها در زیر ارائه شده است.

۱۰ مزیت ارزشمند ایمیل مارکتینگ

  • راه‌اندازی آسان
  • هدفمند‌سازی، تجزیه و تحلیل

  • گسترش ارتباط با مشتریان

  • قابلیت اشتراک‌گذاری

  • دسترسی آسان

  • هزینه و زمان کمتر

  • نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالا

  • قابلیت تقسیم‌بندی فهرست ایمیل ها بر اساس علایق مشتریان

  • قابلیت شخصی‌سازی

  • قابلیت پیگیری کردن (track)

معایب ایمیل مارکتینگ

  • امکان اسپم شدن
  • ایمیل‌های دریافت نشده
  • مشکلات مربوط به طراحی ایمیل

پست های بیشتر...

درخواست طراحی وب سایت

پیمایش به بالا